zondag 5 augustus 2012

Genieten

Ik geniet op dit moment volop van de vakantie. Een paar dagen werken, dan weer een paar dagen vrij. Op mijn vrije dagen de dingen doen die ik echt leuk vind om te doen. Maar boven al genieten. Genieten van het lezen van een boek, in het zonnetje. Genieten van mijn tuintje, waar de zonnebloemen inmiddels staan te stralen en mooi te zijn. Genieten van de mensen om mij heen, familie en vrienden. Het hebben van een echt vakantiegevoel. Uitslapen en daarna gezellig ontbijten. Een spelletje doen, het liefst Kolonisten van Catan. Maar als er niemand is om dat mee te doen, ga ik mijn boek verder uitlezen. Of knutselen, haken, tekenen, postcrossen of iets anders. Ideeën op doen; door een tijdschrift te lezen of internet af te speuren (als het regent buiten). Maar ook een dagje erop uit hoort bij de dingen die ik leuk vind om te doen en bij het genieten. Kortom, voor mij is dit echt vakantie. Hieronder nog een paar foto's die ik wil delen, onder andere van de prachtige bloemen in mijn tuin.

Zonnebloemgeel 

Bezig bijtje

Mijn tuintje

Clematis



Geen opmerkingen:

Een reactie posten