zondag 2 september 2012

Paddenstoel

Vanavond was ik ook weer even bezig met één van mijn vele hobby's. Een uurtje heb ik besteed aan Postcrossing, ik had weer een paar adressen opgevraagd want er waren weer wat kaartjes van mij aangekomen. Heerlijk rommelen in mijn kaartendoos, kaartjes uitzoeken, berichtje schrijven, een mooie postzegel erop en klaar! 

Er gaat onder andere een kaartje naar een meisje in Finland. Op haar profiel staat waar zij graag kaartjes van zou willen hebben, daarbij stond het volgende: 'mushrooms', paddenstoelen. Ik moest direct denken aan dit leuke kaartjes wat nog in mijn kaartdoos zat. 


Een kaartje met een afbeelding van een wel heel bijzondere, echt Nederlandse paddenstoel! Ik heb dit meisje natuurlijk wel even uitgelegd dat dit soort paddenstoel bij ons in Nederland een wegwijzer voor fietsers is. Het grapje van 'koffie met appelgebak' en 'koud bier' heb ik maar achterwege gelaten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten