zondag 21 oktober 2012

Tadaaaaa!

Ik kan jullie nu eindelijk laten zien wat ik gemaakt heb voor mijn swap-maatje! Ik hoop dat zij er heel erg blij mee is. Te beginnen met de mooie envelop.

De mooie envelop.

Met daarin een mooie kaart. 

Een serie vrolijke vlindertjes. 

Een lief rood roosje. 

Een hartjes sleutelhanger. 

Alles gehaakt met liefde. 

Hier nog even alles bij elkaar. 


Ik hoop dat de ontvanger er heel erg blij mee is. Ik heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt. Het is ook erg leuk om alles in één kleurstelling te haken. Rood is hier de hoofdkleur, maar dat hadden jullie natuurlijk allang in de gaten! Laat rood nu ook net mijn lievelingskleur zijn! 

Bedankt voor het organiseren van deze super leuke swap, Bien


7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk pakket heb je er van gemaakt! Lekker vrolijk met al die vlindertjes en die gezellige warme kleurtjes. Heel mooi is de roos en het hart. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou vera je hebt je uiterste best gedaan wat een liefde
    en wat een mooie spullen zeg ♥ PRACHTIG
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor!!! een prachtig pakketje !
    daar moet iedereen wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Vera! Ik ben echt heel blij met je swapcadeautjes! De kleuren zijn prachtig en voor de vlindertjes had ik gelijk hetzelfde idee in mijn hoofd, als dat jij op de kaart had geschreven. Superbedankt!
    Liefs, Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke swap heb je gemaakt, hier moet de ontvangster heel blij mee zijn geweest. En wat heb je een leuk blog, ik ben volger geworden hoor. En je naam: helemaal super, je heet net als ik :)
    Neem ook eens een kijkje bij mij, wie weet doe je nog ideeën op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow dat zijn echt prachtige haaksels die je gemaakt hebt. Ik ben niet altijd even enthousiast van haaksels, maar deze zijn stuk voor stuk superr!

    BeantwoordenVerwijderen