zondag 24 februari 2013

Zondagmorgen

Op zondagmorgen rommel ik altijd een rondje door huis, terwijl vriendlief nog lekker in bed ligt. Ik ben nou eenmaal een vroege vogel, dus ook op zondag sta ik op tijd naast mijn bed. Met het rondje rommelen ruim ik op en maak ik wat schoon, alles met zo min mogelijk lawaai, om lief niet te storen. Als ik klaar ben met mijn rondje, kruip ik met een kop koffie of thee, achter mijn laptop voor een rondje langs alle leuke en gezellige blogs. Meestal volgt er van mijzelf dan ook weer een bericht, vaak omdat ik er door de week niet aan toe kwam. Omdat ik geen stage meer heb en thuis aan de slag moet voor mijn studie, lukt het bloggen nu door de week ook wel. Zo af en toe is dat een fijne afleiding tussen het studeren door.

Alhoewel, ik heb genoeg afleiding. Dagje shoppen met een lief vriendinnetje, met papa op vrijdagmiddag naar de kringloopwinkel en meer. Vrijdag bij de kringloopwinkel vond ik een grote bosatlas en een (egel)lotto. De atlas ga ik verknippen, ik ga er leuke envelopjes van maken. De lotto heeft nog geen bestemming, ik heb het meegenomen omdat ik de plaatjes zo leuk vond.


Gisteravond fijn een avondje op de bank gehangen, met een paar leuke tijdschriften. Waaronder de nieuwe 101 woonideeën. Lekker bladeren, plaatjes kijken, nieuwe ideeën op doen en af en toe een stukje lezen. Heerlijk!!! 

Vandaag een lekker lui dagje thuis, met zijn tweeën. Het is toch geen weer om naar buiten te gaan, het is nog steeds koud en er komt sneeuw uit de lucht. Een ideaal dagje om eens lekker te gaan knutselen, de studie wacht nog maar een dagje. 

11 opmerkingen:

  1. Yep, een hele leuke egellotto! Wij hebben net met z'n tweetjes een kringloop gedaan, en verder staat ook lekker me-time op het programma. Prettige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten van jullie luie dag vandaag.
    Je hebt een leuke lotto spel gekocht zeg, de plaatjes zijn echt leuk hiervan.
    Heel veel succes met je studie thuis, en zo af en dan ook lekker genieten van de bloggers.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt allemaal heel goed!Mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n lui Zondagje..geniet er van!! Ik ga hetzelfde doen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk relaxed berichtje, we moeten met ons allen al genoeg.
    Geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed plan zo'n luie zondag!
    Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd genoeg te doen voor een bezige bij ,geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gelijk heb je...vandaag niks morgen weer hoor
    en wat een leuke aankoop zeg!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker hé. Wij hebben vandaag ook een luie dag. Bij ons heet het pyama-dag. Lekker hele dag niets doen. Hoewel zoonlief nu toch even naar buiten is. Hij is de sneeuw nog niet beu en is een sneeuwpop maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeerlijk toch zo genieten en lekker bezig zijn ..... en eventjes is het alles mag en niets moet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja... het is er het weer voor, lekker binnen crea zijn/ lezen... buiten was het echt guur vandaag!

    Groetjes en een fijne week!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen