maandag 15 april 2013

Bloemetjes

Gisteren zette ik de bloemetjes al buiten, nou ja, de viooltjes in een mooie mand dan hè! Vandaag kan ik er lekker van genieten, want het zonnetje schijnt al volop en ik kon ontbijten aan de picknicktafel! Ik ben de dag goed begonnen dus!

Een rondje door huis is gemaakt en de eerste was zit in de wasmachine. Die hang ik straks lekker buiten op, dan is het vast zo droog. Mail gelezen en beantwoordt, nog even een blogje en dan toch maar even studeren, binnen helaas...

Vorige week haakte ik bloemetjes, heel veel bloemetjes! Eerst een aantal naar het patroon van Greta Tulner.  Er moesten wel veel draadjes afgehecht worden, daar houdt ik niet zo van... De bloemetjes heb ik gemaakt voor op een notitieboek.



Ik haakte nog meer bloemetjes. Het patroon  van het volgende bloemetje, de Bavarian Popcorn Flower komt van het blog Made in K-town. De popcorn is bij mij ver te zoeken, ben er inmiddels al wel achter wat ik fout doe, maar daarom is hij niet minder leuk! 



Ik maakte drie bloemenslingers, met elk vijf bloemen in verschillende kleurencombinaties. Links: paars-wit-roze, midden: rood-oranje-geel en rechts: paars-rood-roze. Twee van de drie slingers zijn inmiddels op hun bestemming aangekomen, gelukkig maar! 

Dan nu weer braaf verder met studeren... Ze zeggen toch, de laatste loodjes wegen het zwaarst? Dat geloof ik wel... Ik ben er bijna, maar wat ben ik er flauw van! Wat zou ik toch graag andere dingen doen, zoals haken, knutselen en meer van dat.. 

Fijne dag vandaag! 
  

22 opmerkingen:

  1. Allemaal zo een mooie en leuke lente bloemetjes!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemetjes. Echt gaaf! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, die bloemetjes op dat vilt. Ze komen er zo mooi op uit.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die vrolijke bloemetjes van je fleurt de boel van het vele studeren wel wat op toch! !Erg mooi. ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo! Je kan er vanalles mee doen en alles wordt er vrolijker op.

    Liefs Imara
    www.haakwereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke bloemetjes, ook zonder popcorn! :-) Succes met studeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die bloemetjes echt superleuk!
    Het geeft een lekker lente gevoel.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat enorm mooi toch allemaal meis.....ik maak er nog een blog over aan heb alleen de peu al ff een paar dagen niet.....maar als ik er 1 maak staat ie erbij ♥ hij is geweldig

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren heb je gebruikt. Echt voorjaar..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. succes met het blokken! jouw bloemetjes zijn PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend wat leuk gemaakt! Heerlijk dit frisse kleurtjes. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo kom je er wel; de nodige dingen met de leuke dingen afwisselen! Veel succes met studeren.
    De bloemen zijn echt prachtige kunstwerkjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me voorstellen dat je (vooral wanneer het lekker weer is) niet meer zoveel trek hebt in studeren... Maar je bent er bijna als ik het zo lees, dus nog even volhouden!! Heb je daarna heel veel tijd om nog veel meer van deze leuke bloemetjes re maken!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zooo fleurig!!! Nog heel veel goede moed om die laatste loodjes te overwinnen. Zoals Obama zegt: Yes you can!!! En bedankt voor je fijne reactie op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey wat leuk, vanaf hier kan ik je wel volgen! Ga ik doen dus! Mooi blog heb je!
    Liefs Craolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, zoveel verstand heb ik van vogels ;-) Dank voor de tip, ga het gelijk veranderen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Vera,

    Wat een leuk idee die bloemenslingers!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige bloemen! ik ben fan van de patronen van Greta. En ook die zonder popcorn zijn dotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige bloemen! ik ben fan van de patronen van Greta. En ook die zonder popcorn zijn dotjes.

    BeantwoordenVerwijderen