zaterdag 17 augustus 2013

Waxinelichtpotjes

Voor de markt heb ik een heel aantal potjes omhaakt. Kijk maar eens hier, daar kun je ook het patroon terug vinden. De potjes die ik toen omhaakt had, waren babypotjes. De potjes, of eigenlijk potten, hieronder op de foto zijn een slag groter.



Het zijn potten van de Doritos dip, dat vind vriendlief zo lekker bij de Doritos chips. Inmiddels had ik vier van deze potten en nog wat bollen Drops Paris katoen. De potten zijn zo omhaakt, weer zo'n heerlijk 'snel klaar' projectje voor tussendoor. Of als 'laatste moment' projectje, in mijn geval. Ik heb gehaakt met haaknaald 5 mm. De hartjes komen van de Action, een doosje van acht. Ze blijven leuk en ideaal als 'finishing touch'. 


4 opmerkingen:

  1. Ik zou zeggen dat vriend nog aar wa potjes dip moet gaan eten want de omgehaakte potjes zijn heel erg leuk...

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer mega leuk Vera,laat je vriend maar veel dippen en ik denk dat ik dat hier ook eens ga proberen in te voeren,ha,ha,ha....;-)


    groetjes en nog een fijne zondag!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vriendlief mag nog heel wat dippen! De potten waren zo verkocht ;)

      Verwijderen
  3. Echt heel leuk. Ik had niets staan. Ik heb extra toeren gehaakt en om een augurken pot gedaan.
    Nog even, herhaal toer 13 moet toch 14 zijn?

    BeantwoordenVerwijderen