vrijdag 3 januari 2014

Goede voornemens?

Ik heb ze niet. Nou ja, misschien eentje dan. Ik hoop dit jaar toch echt mijn diploma te halen, maar dat is misschien meer een wens.
Net zoals ik alle lezers van mijn blog een mooi en fijn 2014 toe wens! Bij deze wil ik jullie ook gelijk bedanken voor de lieve en leuke reacties op mijn blogberichten. Altijd fijn!


Ik geniet nu nog even van een paar heerlijke dagen vrij. Vorige week waren vriendlief en ik voornamelijk samen vrij, deze week is hij weer een paar dagen aan het werk geweest. Voor mij begint de drukte (o.a. studeren) volgende week weer.. Het zal hier dus de komende tijd een beetje rustiger zijn, dan weten jullie dat vast.

Op haakgebied is vandaag de Crochet Along 2014 van start gegaan. Misschien hebben jullie er her en der al over gelezen of doen jullie mee. De gekte erom heen hoeft van mij niet zo, maar ik ga wel mee haken met de deken. Ik heb mij laten inspireren door het volgende:


Dit plaatje komt van de site Desing Seeds (klik hier). Heerlijk om door al die verschillende afbeeldingen te neuzen en die kleurencombinaties te bekijken. De aller mooiste pin ik op Pinterest (klik hier), dan kan ik ze makkelijk weer terugvinden. Hieronder vindt je een overzicht van de gekozen kleurtjes: 


Ik heb gekozen voor Stylecraft Special DK, daar haak ik nu ook de deken voor mijn zusje mee en dat haakt echt heerlijk. Daarnaast hebben ze een ruime keus aan kleuren! De kleuren die ik heb gekozen zijn de volgende (van linksboven naar rechtsonder): 

1005 - Cream 
1035 - Burgundy 
1099 - Grey 
1246 - Liptstick 
1063 - Graphite 
1083 - Pomegranate 
1203 - Silver 
1123 - Claret 
1218 - Parchment 

Ik heb de kleuren uitgezocht met behulp van de staaltjes, ooit eens aangeschaft bij Echtstudio, toen ik voor mams Stylecraft bestelde. Nu maar duimen dat de kleuren ook daadwerkelijk goed bij elkaar passen. 

Zo, nu eerst een lekker kopje thee en verder haken aan de projecten die nog liggen. Er is nog genoeg om eerst af te maken! 


17 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een mooi 2014! OP naar dat diploma! En voor de CAL koos je prachtige kleurtjes! Razend benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor jou ook een goed 2014 en geniet nog van je vrije dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook voor jou een top 2014 en ik hoop dat alles wat je graag zou willen gaat lukken

    succes met jou deken ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijn nieuwjaar lieve meid en ik duim dat je je diploma snel op zak hebt.
    Wat een prachtige kleuren heb je uitgekozen voor de deken, top! Doe inderdaad maar niet mee met die gekte hahahaha (dat patroon heb je toch wel al in z'n geheel gevonden denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat patroon heb ik inderdaad al gevonden, in het Engels, dus dat is geen probleem! ;)

      Verwijderen
  5. Een heel gelukkig en gezond en creatief 2014 voor jou!
    Ik doe ook mee met de CAL 2014 maar doe het ook op mijn manier.
    Mooie kleuren heb je gekozen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou ook een gelukkig en liefdevol nieuwjaar. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook de beste wensen voor 2014! Maak er wat moois van, ook van je studie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met het haken meid! Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou ook een heel goed 2014.
    Succes met de crochet along!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook een mooi nieuw jaar gewenst Vera!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeioei, dat zijn nog eens echt mijn kleurtjes! :) dat wordt vast heel mooi! Heel veel succes(zowel met jr deken als je studie). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb ook geen goede voornemens,juist dan mislukken ze altijd bij mij,succes met je haakwerkjes,ik wens je al het goede voor in 2014,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey lieverd daar ben ik ook weer eens en op de allereerste plaats wil ik zeggen dat ik het een geweldige foto vind, je foto samen met je zus(je). Weet je ik heb vroeger ook altijd in weer en wind op rommelmarkten gestaan met mijn moeder en in de winter stonden we op zo'n houten plank van de kraam...die waren wel vaker over en dat trekt niet zo koud op...dus als je de volgende keer zo eentje kunt bemachtigen hebben jullie minder last van de kou.
    Verder zie ik je mooie afgehaakte deken en ander moois. Ben benieuwd naar jouw crochet along deken...zag ook al bij andere ;).
    Dikke knuffels en een fantastisch 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou een heerlijk 2014! Komt vast goed met je diploma.
    Wat een prachtige kleuren heb je uitgezocht voor je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleurencombinatie!
    En ik ben jaloers op het feit dat jij kleurenstaaltjes hebt van Stylecraft special DK. Ik zit er nog steeds op te wachten, maar bij echtstudio weten ze niet wanneer ze weer binnenkomen :( Ik vind het namelijk echt te lastig om vanuit foto's op internet een deken samen te stellen. Sommige kleuren kunnen echt zo afwijken. En het feit dat ze op 3 verschillende schermen (laptop, pc en telefoon) ook echt verschillend zijn, helpt er al helemaal niet bij :p Al moet ik wel zeggen dat het waarschijnlijk wel beter is voor mijn portemonnee om geen kleurenstaaltjes te hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohhh wat een mooie kleuren!! is de combi mooi als je haakt..!! ik doe ook mee..! met wat andere kleuren dan gewend :D

    BeantwoordenVerwijderen