dinsdag 25 februari 2014

Wat een sfeer!

Wat een sfeer gisteren bij de huldiging van onze olympiërs! Als echte Assenaar was ik er natuurlijk bij. De huldiging was aan de kop van de Vaart, in het centrum van Assen. Het was ontzettend druk...

Wat hebben ze het fantastisch gedaan! Vooral de schaatsers. Dat heb ik ook best heel fanatiek gevolgd, vond het heel leuk om te kijken hoe goed ze het deden. Al was het soms best nog spannend..


Deze foto heeft mijn vriend gemaakt, hij was met collega's gaan kijken en had een beter plekje dan dat ik had. Ik stond met zijn ouders wat meer naar de zijkant. 

Ik heb zelf nog wel een poging gedaan om wat foto's te maken, maar mijn camera geeft nu een kaartfout en ik krijg de foto's niet van de kaart. Gelukkig is dit mijn oude camera en kaart, niet mijn nieuwe... Pfiew! 

Verder waren er voor de huldiging nog een aantal optredens. We hebben Niels Geusebroek en Miss Montreal gezien. Vooral de laatste is erg goed! Wat maakt die meid er een feestje van! Super! Het was echt heel leuk om er bij te kunnen zijn, dat maak je natuurlijk niet vaak mee! 


8 opmerkingen:

  1. Geweldig hè ! Ik heb het schaatsen op het puntje van de bank gevolgd (met een haakwerkje natuurlijk). Echt wel jammer dat het afgelopen is, afkicken! Super dat jij dit feestje kon meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn buurland heeft het goed gedaan, super!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb helaas niet al te veel van de Olympische spelen kunnen zien, maar ben wel trots op ons resultaat. Leuk om zo' n huldiging van dichtbij te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb eerlijk gezegd helemaal niks gevolgd, wel natuurlijk her en der er wat over gehoord ;). Maarreh leuk dat je er bij was, nou ja bij dit feestje dan...is toch een hele happening en jullie Assenaren zullen wel naast je schoenen lopen van trots. Ik ga eens kijken of je nog meer blogposts hebt die ik eventueel gemist heb. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat gaaf om daar bij te zijn geweest. Het was ook wel genieten tijdens de Olympische Spelen, ik heb aan de buis gekluisterd gezeten. De huldiging heb ik op de sportschool vanaf de loopband gevolgd. Heel sportief! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Vera!
    Via bloglovin kwam ik op je leuke blog terecht (de titel maakte dat ik meteen even een kijkje wilde nemen!) :)
    Je hebt er een nieuwe volger bij!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bijzonder gaaf enne thnnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx meis voor de prachtkaart ♥ superblij dat het hart was aangekomen
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2014/02/1e-creatie-van-hester-sjaal.html

    BeantwoordenVerwijderen