zondag 6 april 2014

Knuffels

Zoals beloofd, nog een paar foto's van de knuffels. Inmiddels zijn ze alweer een week of wat af en zitten ze gezellig met de andere knuffels op de schouw bij ons in huis.

Kater Theo, in het blauw dit keer. Hij was zo af en ik ben heel erg blij met het resultaat. Ik vind de kleurtjes erg leuk bij elkaar staan. Kater Theo moest natuurlijk wel even de mooie narcissen showen! Ze zijn gemaakt door mijn mams. Mooi hè!?


Over Schaap Suusje heb ik wat langer gedaan.. Al ver voor ik aan Kater Theo begon, had ik het lijfje en de kop klaar. Een hele poos later volgden de poten en tot slot nog de oortjes. Ook in blauwtinten, het resultaat vind ik lekker fris! 


En zo zitten ze met zijn allen bij ons de schouw, klaar om mee te gaan naar de eerste markt van dit jaar! Volgende week staan we op de Voorjaarsmarkt bij de Heemtuin in Muntendam. 


Meer informatie over de markt kun je hier vinden. Komende week nog even het één en ander afmaken voor de markt en voor de rest lekker verder haken aan één van mijn dekens. Hopelijk krijgen we ook nog een beetje redelijk weer deze week, dan kan ik ook nog even weer wat doen in de tuin. 

Ik wens iedereen een fijne week! 

13 opmerkingen:

  1. Ow wat een leukies! Ik heb ze rode zonnebloemen gezaaid (voorgezaaid staan nu in de kas) ben zo benieuwd!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige knuffels zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligerds allemaal! Ik vind Theo het blauw ook heel mooi staan.
    Die narcissen zijn prachtig, net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk en zo heerlijk in een voorjaars stemming met je mooie gehaakte narcissen erbij!Als je daar niet vrolijk van wordt?!!?

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke beestenboel, mijn complimenten!
    Heel veel succes op de voorjaarsmarkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gezellig al die vrolijke knuffels bij elkaar! Daar komt vast een liefhebber voor op de markt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid met al die vrolijke knuffels. Ze zijn heel mooi. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo, ik ben helemaal verliefd op kater Theo! Hij staat ook op mijn lijstje om nog eens te maken.
    Succes op de markt, je hebt een leuk stel zo bij elkaar!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes... En die narcissen; TOP!

    BeantwoordenVerwijderen