woensdag 17 september 2014

Twee vriendjes

Ik weet niet of jullie haar al gezien hadden, ik denk het eerlijk gezegd niet, maar een tijdje terug haakte ik Lieve Lola, een lieveheersbeestje. Wederom een knuffel van Stip & HAAK.

Lieve Lola 

Ze is een stuk kleiner geworden dan de andere knuffels en ze voelde zich een beetje alleen. Hoog tijd dus om een vriendje voor haar te maken! Het werd een kevert, Kever Karel,  in blauw en groentinten.

Karel Kever & Lieve Lola 

Het duurde even voor Kever Karel af was. Het blauwe garen van zijn hoofdje en zijn armen was namelijk op, zijn beentjes lieten dus even op zich wachten. Ik haakte Karel Kever geheel volgens het patroon van Lieve Lola. Ik liet alleen de stippen achterwege. 

Twee vriendjes 

Wat een leuk stel samen hè? Beiden zijn mee geweest naar de markt van afgelopen zondag, maar niet verkocht. Wel een aantal andere knuffels verkocht, dus dat wordt weer flink haken om de voorraad aan te vullen. Daarnaast nog een opdracht om Otto Olifant te haken. Genoeg te doen dus! 


9 opmerkingen: