vrijdag 3 oktober 2014

De mist in

Een klein woordgrapje, de titel van dit blogbericht. Vanmorgen was het voor de zoveelste keer heel mistig deze week. Al een paar keer getwijfeld, zal ik wel of niet even met de camera op pad? Toch maar wel dan. Camera gepakt, fietsje uit de schuur en net buiten Assen een bezoekje gebracht aan prachtig stukje natuur waar ook een grote groep Schotse Hooglanders graast.








De jonge Schootse Hooglanders waren heel nieuwsgierig en lekker aan het dartelen. De volwassen dieren waren rustig aan het grazen. Echt een enorm gaaf gezicht, zo in de mist. Eind van de morgen klaarde de mist op en scheen er een heerlijk warm zonnetje! En dat voor begin oktober, dat is genieten toch! 

11 opmerkingen:

  1. Mooie zeg ! Ben blij dat we mogen meegenieten
    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, altijd maf die beesten, al vind ik ze ook wel erg imponerend, met die grote horens. Mooi zo in de mist! Ik heb vanochtend ook foto's van bedauwde spinnenwebben online gezet, maar dan in onze tuin, hihi. Zo mooi! En idd zo heerlijk zomers smiddags. Zo mag de herfst nog wel even duren van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie sfeervolle foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten... Ben blij dat je je camera mee hebt genomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Bij ons lopen schotse hooglanders in het park. Soms wel eens schrikken als je over het pad fietst en je ziet er ineens één naast je in de struiken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet met je mee, mooooooi X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We mogen zeker niet mopperen over het weer (alhoewel, die hoge luchtvochtigheid is niet bepaald fijn). Prachtige foto's heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow die foto's van jou zijn in ieder geval niet de mist in gegaan ;).
    Hier geen last van gehad 's morgens op mijn fietsje, wel genoten van prachtige luchten met de opgaande zon. Vorige week wel een keer mist gehad onderweg, nou ja over het grasveld waar ik langs fietste...maar ik was veel te laat dus kon niet effe stoppen :). Knuffies en bedankt voor je lieve reacties op mijn blogposts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kon amper de weg naar school vinden gisteren hahaha, zo raar. Geen Hooglanders tegengekomen. Die hebben we hier trouwens wel, in een groot park.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat fietstochtje was de moeite... prachtige foto's leverde het op!
    Dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen